Search
  • Betina Film Festival

OSVRT NA TREĆI FESTIVALSKI DAN I NAJAVA PROGRAMA ZA PETAK 4.9.

Zbog jedne ljubavi tražila se i na jučerašnjim projekcijama stolica više. Dokumentarni film "NAŠ HAJDUK: Projekt jedne ljubavi" (r. I. Šarić) izazvao je veliki interes na kinu Trg te s razlogom bio glavna zvijezda večeri. Kako zvijezde priliči dočekati, navijači Torcide Betina izveli su spektakularni light show zapalivši baklje te tako svima priuštivši, vjerujemo, večer za pamćenje.

Prethodila su mu tri kratkometražna ostvarenja mladih hrvatskih redatelja: Filipa Mojzeša ("Groblje slonova"), Jakova Nole ("Kućica") te Luke Hrgovića i Dine Juliusa ("Slice of life"). Četvrti dan za redom opet smo u svom filmu. Jutro je započelo filmskim vrtićem i animiranim međunarodnim programom: Mačji odmor (r. A.Heyn), Polarni pokrivač (r. M. Moshkova) i Krpneni Pingvin (r. A. Steffen).

Slijedi također natjecateljski blok BAFF Domaćica i BAFF Mladi Autor u kojem igraju: Valcer za 1. maj (r. Z.Stojkovski), Glava u balunu (r.Mladen Stanić), Mila (r. Karlo Vorih), Franka (r. Hrvoje Wachter) i Brod u boci (r. K. Gagulić).

U večernjem terminu na red dolaze hrvatski i međunarodni igrani filmovi od kojih su tri premijere kratkometražnih uradaka stranih autora .

"Sedra", film o narušenim obiteljskim odnosima Judite Gamulin, imat će čast večerašnjeg otvaranja. Slijedi uradak Josipa Lukića, zanimljivog naziva "Južno voće" te "Njemački inat" Silve Ćapin o pretiloj Njemici koja će možda turistima na plaži pokvariti odmor. Međunarodni program donosi igrane filmove iz Gane, Makedonije te Velike Britanije. Prvi na redu bit će "Laku noć" (r. Anthony Nti) o neobičnom odnosu između dvoje male djece i stranca koji im prilazi. "Naljepnica" Georgija Unkovskog o pokušaju uspješnog očinstva slijedeća je na redu, dok će "1. Studenog" Charlieja Mantona zatvoriti večer. Gledamo se i večeras!

69 views

©2019 by Betina Film Festival